ICELAND ❄️

Dia 7-8: Avui hem anat al llac de Jokulsárlón que tenia molts icebergs. Després hem anat al cràter d’un volcan que es diu Keriđ. Hem baixat a baix del cràter. Després hem anat cap a Reykjavík. A l’endemà hem visitat una església, el centre i el port de la ciutat. Ha estat un viatge molt guai. Sara Kasmor.

Día 6: Hoy hemos ido a ver el glaciar con una barca y había muchos icebergs y nos han explicado que los icebergs hay 10 partes y la primera parte estaba arriba del mar y las otras partes estaban debajo del mar y era muy grande. A los mayores les daban unas chaquetas acuáticas y también si no tenían pantalones impermeables les daban ellos  y chaleco salvavidas. Para los pequeños como yo había como un traje espacial y un chaleco salvavidas. También hemos ido a ver la playa de los diamantes donde hemos visto unas focas y en el mar había bloques de hielo. Me han gustado estas actividades pero en la barca hacía un poquito de frío. Sara Kasmor.

Dia 5: Avui al matí hem fet una excursió que consistia en caminar durant aproximadament 45 minuts, per arribar a una platja on es podia visitar un antic avió que es va estrellar degut al temps l’any 1973.  Es un lloc  bastant interessant per visitar ja que pots ficar-te dins l’avió, el que fa l’experiència més enriquidora. Després, hem visitat una de les llengues del glaciar més gran d’Europa. Aquest, és un lloc impressionant de visitar, ja que molt poques persones estan acostumades a aquest tipus de paisatges tan diferents. Quan estàs allà, fa la sensació d’estar dins d’un documental del National Geographic.

Día 4:Esta mañana hemos visitado una cascada que se llama Seljalandsfoss y también había unas cascadas más pequeñas. Después hemos ido a ver otra cascada que se llama Skogafoss pero cuando nos acercábamos salpicaba y había unas escaleras para ver la cascada desde arriba. Por la tarde hemos ido a 2 playas  una se llama Dirholaey y la otra se llama Reynisfjara. Lo que más me ha gustado es la playa que la arena era negra y muy bonita. Sara Kasmor.

Dia 3: Avui hem fet una ruta pel cercle daurat. El primer lloc que hem visitat han estat les plaques tectòniques, un lloc molt curiós de visitar ja que Islàndia és l’únic país on es poden veure les plaques en una superfície terrestre. Una parte de les plaques pertany a Europa i una altra a Amèrica. Després hem visitat una cascada anomenada Öxarárfoss, molt maca ja que era bastant gran i alta. Més tard, hem anat a veure uns géiseres. Hem pogut veure un anomenat Strokkur, que pujava fins als 20 metres. A la zona també hi havia més géisers però aquests de més petits, tot i que hi havia el més gran de tots, que puja fins als 80 metres, però que actualment està inactiu. Aquest és un dels llocs més impressionants per veure. Després, hem anat a la famosa cascada de Gulfoss. Aquesta última ha estat la cascada més gran de totes i més impressionant de veure. Finalment, hem fet una activitat organitzada a un lloc anomenat “Secret Lagoon”. Aquesta activitat consistía en una piscina natural que estava entre els 38-40 graus Celsius. És una activitat molt recomanable ja que ve molt de gust ficar-se a un lloc tant calent  en un país tan fred.

Dia 2: Avui al matí hem anat a la península de Snæfellsbær a veure una platja anomenada Yttri Tunga. Hem pogut veure la presència de diverses foques al seu hàbitat natural. Molt recomanable. Després, hem continuat el viatge en cotxe fins a arribar a Arnastapi, un poble oest de la península. Allà hem visitat uns penya-Segats, de color negre debut a que es tracta d’una Illa volcànica; finalment hem menjat la típica sopa de xai. Després, hem visitat el Parc nacional de Snæfellsbær, un Parc molt maco ja que és ple d’herba verda sobre roques negres. Finalment, hem anat a la famosa muntanya de Kirkjufell; el lloc perfecte per fer fotografies ja que just davant hi ha una cascada molt maca. Famós també per la sèrie Joc de Trons.

Día 1: estamos en el aeropuerto de Milán esperando el vuelo ✈️ atrasado por las huelgas para ir a Islandia. El vuelo dura 4horas y 20 minutos y si todo va bien saldremos a las 5:00 y llegaremos a las 7:20 ya que hay 2 horas de diferencia respecto a Milán. Y esta mañana hemos visitado el Museo Volandia que es de aviones antiguos y coches. Sara Kasmor